×
Nieuwsbrief + Gratis E-Book?
Schrijf je nu in!
We are Online Market of organic fruits, vegetables, juices and dried fruits. Visit site for a complete list of exclusive we are stocking.

Usefull links

Contact us

Blog

Wekelijkse en dagelijkse checklist

Om je doelen te halen, is discipline erg belangrijk. Er zijn mensen met extreem goede discipline en mensen met een minder sterke discipline. Als je een minder goede discipline hebt, is het erg belangrijk dat je vaker bezig bent met je voeding om ervoor te zorgen dat je zo je discipline traint. Om daar een handje bij te helpen, hebben we de daily checklist ontwikkeld. Deze bevat alle punten die je er per dag zou moeten afvinken om te weten dat je de belangrijkste doelen voor die dag hebt behaald wat weer bijdraagt aan je lange termijn resultaat. Het is niet alleen belangrijk rekening te houden met de hoeveelheden die je eet, maar ook met de voedingswaarden van deze producten. 

De dagelijkse checklist 

  • Minimaal 300 gram groente (ongekookt)
  • 200 gram fruit
  • Volkoren graanproducten en aardappelen
  • Zuivel en/of zuivelvervangers
  • Onbewerkt vlees of vleesvervangers
  • Minimaal 2 liter vocht
  • Zachte en/of vloeibare (bereidings)vetten
  • Minimaal 15 gram ongezouten noten

De wekelijkse checklist

  • Peulvruchten
  • Vette vis

Nog een aantal tips om op te letten: 

  • Kies voor verse groente of diepvriesgroente
  • Kies voor vers fruit of diepvriesfruit
  • Kies voor volkorenbrood, volkorenrijst, verse gele of zoete aardappelen
  • Kies voor melk, kwark, yoghurt of soja
  • Kies voor onbewerkt vlees en natuurlijke vleesvervangers, zoals ei, peulvruchten of noten
  • Kies voor water, thee of koffie zonder melk en suiker
  • Kies voor verschillende soorten oliën
  • Kies voor verschillende soorten ongezouten noten en zaden
  • Kies voor verse bonen, kikkererwten en linzen of koop ze uit blik of pot.
  • Kies voor vette vis, zoals haring, zalm en makreel. Het liefst duurzaam gevangen, te herkennen aan het MSC-keurmerk
Dagelijkse checklist voeding
  • Deel dit artikel:

Wekelijkse en dagelijkse checklist

Om je doelen te halen, is discipline erg belangrijk. Er zijn mensen met extreem goede discipline en mensen met een minder sterke discipline. Als je een minder goede discipline hebt, is het erg belangrijk dat je vaker bezig bent met je voeding om ervoor te zorgen dat je zo je discipline traint. Om daar een handje bij te helpen, hebben we de daily checklist ontwikkeld. Deze bevat alle punten die je er per dag zou moeten afvinken om te weten dat je de belangrijkste doelen voor die dag hebt behaald wat weer bijdraagt aan je lange termijn resultaat. Het is niet alleen belangrijk rekening te houden met de hoeveelheden die je eet, maar ook met de voedingswaarden van deze producten. 

De dagelijkse checklist 

  • Minimaal 300 gram groente (ongekookt)
  • 200 gram fruit
  • Volkoren graanproducten en aardappelen
  • Zuivel en/of zuivelvervangers
  • Onbewerkt vlees of vleesvervangers
  • Minimaal 2 liter vocht
  • Zachte en/of vloeibare (bereidings)vetten
  • Minimaal 15 gram ongezouten noten

De wekelijkse checklist

  • Peulvruchten
  • Vette vis

Nog een aantal tips om op te letten: 

  • Kies voor verse groente of diepvriesgroente
  • Kies voor vers fruit of diepvriesfruit
  • Kies voor volkorenbrood, volkorenrijst, verse gele of zoete aardappelen
  • Kies voor melk, kwark, yoghurt of soja
  • Kies voor onbewerkt vlees en natuurlijke vleesvervangers, zoals ei, peulvruchten of noten
  • Kies voor water, thee of koffie zonder melk en suiker
  • Kies voor verschillende soorten oliën
  • Kies voor verschillende soorten ongezouten noten en zaden
  • Kies voor verse bonen, kikkererwten en linzen of koop ze uit blik of pot.
  • Kies voor vette vis, zoals haring, zalm en makreel. Het liefst duurzaam gevangen, te herkennen aan het MSC-keurmerk
Dagelijkse checklist voeding
  • Deel dit artikel:

Wekelijkse en dagelijkse checklist

Om je doelen te halen, is discipline erg belangrijk. Er zijn mensen met extreem goede discipline en mensen met een minder sterke discipline. Als je een minder goede discipline hebt, is het erg belangrijk dat je vaker bezig bent met je voeding om ervoor te zorgen dat je zo je discipline traint. Om daar een handje bij te helpen, hebben we de daily checklist ontwikkeld. Deze bevat alle punten die je er per dag zou moeten afvinken om te weten dat je de belangrijkste doelen voor die dag hebt behaald wat weer bijdraagt aan je lange termijn resultaat. Het is niet alleen belangrijk rekening te houden met de hoeveelheden die je eet, maar ook met de voedingswaarden van deze producten. 

De dagelijkse checklist 

  • Minimaal 300 gram groente (ongekookt)
  • 200 gram fruit
  • Volkoren graanproducten en aardappelen
  • Zuivel en/of zuivelvervangers
  • Onbewerkt vlees of vleesvervangers
  • Minimaal 2 liter vocht
  • Zachte en/of vloeibare (bereidings)vetten
  • Minimaal 15 gram ongezouten noten

De wekelijkse checklist

  • Peulvruchten
  • Vette vis

Nog een aantal tips om op te letten: 

  • Kies voor verse groente of diepvriesgroente
  • Kies voor vers fruit of diepvriesfruit
  • Kies voor volkorenbrood, volkorenrijst, verse gele of zoete aardappelen
  • Kies voor melk, kwark, yoghurt of soja
  • Kies voor onbewerkt vlees en natuurlijke vleesvervangers, zoals ei, peulvruchten of noten
  • Kies voor water, thee of koffie zonder melk en suiker
  • Kies voor verschillende soorten oliën
  • Kies voor verschillende soorten ongezouten noten en zaden
  • Kies voor verse bonen, kikkererwten en linzen of koop ze uit blik of pot.
  • Kies voor vette vis, zoals haring, zalm en makreel. Het liefst duurzaam gevangen, te herkennen aan het MSC-keurmerk
  • Deel dit recept: