×
Nieuwsbrief + Gratis E-Book?
Schrijf je nu in!
We are Online Market of organic fruits, vegetables, juices and dried fruits. Visit site for a complete list of exclusive we are stocking.

Usefull links

Contact us

Wat is jouw excuus?

Als je net als coach Nina een drukke agenda hebt kan het vinden van tijd om te trainen soms een behoorlijke opgave zijn! Voor Nina is het een tweede natuur geworden en plant zij dan ook haar training in als onderdeel van haar dagelijkse routine. Maar als je net begint kan het even tijd innemen om hier gewend aan te raken. Een van de eerste dingen die je moet onthouden als je wilt slagen is dat je het een prioriteit moet maken. Het is super makkelijk om je trainingen te cancelen omdat je pas laat klaar bent met werken, je moe voelt of spontaan andere dingen op je pad komen die dag. Maar als je hier aan blijft toegeven lukt het je nooit om je fitness doelen te bereiken! Als je maar echt wilt kan alles, ook jij! Er zijn vele mannen en vrouwen met een gezinsleven en fulltime jobs die dit ook kunnen. Wat is jouw excuus?

Hier zijn 4 manieren om je trainingen te laten passen in een drukke agenda:

1. Sta eerder op:
Yep, je zal je wekker een half uur of een uur eerder dan normaal moeten zetten, waardoor je de mogelijkheid hebt om je workout als eerste te doen in de ochtend. Als je geen vroege vogel bent kan je beginnen met vroeger naar bed gaan, zodat je nog genoeg kan slapen en niet wakker wordt met het gevoel een zombie te zijn. Een andere goede tip is om je workout kleding of spullen alvast klaar te leggen naast je bed. Echt het werkt, geloof ons! Het wordt makkelijker en uiteindelijk wordt het een deel van je ochtendroutine.

2. Plan een snelle workout in:
Als je een half uur of een uur pauze hebt, pak je sneakers en ga voor een korte wandeling of loop een stukje hard. Iets is beter dan helemaal niets doen! Zo pak je niet alleen een snelle workout mee maar is het mentaal nog erg verfrissend ook. Heb je een trap op je werk? Pak deze in plaats van dagelijks de lift. Even naar het toilet? Maak meteen even een aantal squats tijdens je toilet pauze.

3. Laat de auto staan:
In plaats van in de auto te stappen of het openbaar vervoer te pakken om naar je werk te gaan overweeg om te gaan wandelen, hardlopen of pak je fiets. Je bespaart hiermee benzine kosten, niet vast komen te zitten in het verkeer en kan je genieten van de frisse lucht en de bezienswaardigheden op weg naar je werk. Als je te ver weg woont van je werk kan je er ook voor kiezen je auto ergens de parkeren en het laatste stuk te wandelen.

4. Oefening tijdens het kijken naar TV:
Wees een actieve TV-kijker. Laten we eerlijk zijn, er zijn dagen dat het enige wat je doet na het werk is naar huis gaan en kijken naar je favoriete tv-serie omdat je een lange dag heb gehad. Zorg ervoor wanneer je je installeert op de bank om lekker te genieten van de beeldbuis dat je je sneakers aan hebt voor een aantal “reclame” oefening. Wanneer de commercials starten doe jij lekker een aantal push-ups, sit-ups, squats etc. Als je bij elke break iets doet kan dit toch snel oplopen tot bijna 20 minuten bewegen in een uur durende show!
Lukt het jou maar niet om je dagelijkse patronen te doorbreken? Schakel dan Health & Co in om je te coachen naar een gezonder en fitter leven! www.healthenco.nl

gewichtsconsulenten Nina Health & Co
  • Deel dit artikel:

Wat is jouw excuus?

Als je net als coach Nina een drukke agenda hebt kan het vinden van tijd om te trainen soms een behoorlijke opgave zijn! Voor Nina is het een tweede natuur geworden en plant zij dan ook haar training in als onderdeel van haar dagelijkse routine. Maar als je net begint kan het even tijd innemen om hier gewend aan te raken. Een van de eerste dingen die je moet onthouden als je wilt slagen is dat je het een prioriteit moet maken. Het is super makkelijk om je trainingen te cancelen omdat je pas laat klaar bent met werken, je moe voelt of spontaan andere dingen op je pad komen die dag. Maar als je hier aan blijft toegeven lukt het je nooit om je fitness doelen te bereiken! Als je maar echt wilt kan alles, ook jij! Er zijn vele mannen en vrouwen met een gezinsleven en fulltime jobs die dit ook kunnen. Wat is jouw excuus?

Hier zijn 4 manieren om je trainingen te laten passen in een drukke agenda:

1. Sta eerder op:
Yep, je zal je wekker een half uur of een uur eerder dan normaal moeten zetten, waardoor je de mogelijkheid hebt om je workout als eerste te doen in de ochtend. Als je geen vroege vogel bent kan je beginnen met vroeger naar bed gaan, zodat je nog genoeg kan slapen en niet wakker wordt met het gevoel een zombie te zijn. Een andere goede tip is om je workout kleding of spullen alvast klaar te leggen naast je bed. Echt het werkt, geloof ons! Het wordt makkelijker en uiteindelijk wordt het een deel van je ochtendroutine.

2. Plan een snelle workout in:
Als je een half uur of een uur pauze hebt, pak je sneakers en ga voor een korte wandeling of loop een stukje hard. Iets is beter dan helemaal niets doen! Zo pak je niet alleen een snelle workout mee maar is het mentaal nog erg verfrissend ook. Heb je een trap op je werk? Pak deze in plaats van dagelijks de lift. Even naar het toilet? Maak meteen even een aantal squats tijdens je toilet pauze.

3. Laat de auto staan:
In plaats van in de auto te stappen of het openbaar vervoer te pakken om naar je werk te gaan overweeg om te gaan wandelen, hardlopen of pak je fiets. Je bespaart hiermee benzine kosten, niet vast komen te zitten in het verkeer en kan je genieten van de frisse lucht en de bezienswaardigheden op weg naar je werk. Als je te ver weg woont van je werk kan je er ook voor kiezen je auto ergens de parkeren en het laatste stuk te wandelen.

4. Oefening tijdens het kijken naar TV:
Wees een actieve TV-kijker. Laten we eerlijk zijn, er zijn dagen dat het enige wat je doet na het werk is naar huis gaan en kijken naar je favoriete tv-serie omdat je een lange dag heb gehad. Zorg ervoor wanneer je je installeert op de bank om lekker te genieten van de beeldbuis dat je je sneakers aan hebt voor een aantal “reclame” oefening. Wanneer de commercials starten doe jij lekker een aantal push-ups, sit-ups, squats etc. Als je bij elke break iets doet kan dit toch snel oplopen tot bijna 20 minuten bewegen in een uur durende show!
Lukt het jou maar niet om je dagelijkse patronen te doorbreken? Schakel dan Health & Co in om je te coachen naar een gezonder en fitter leven! www.healthenco.nl

gewichtsconsulenten Nina Health & Co
  • Deel dit artikel:

Wat is jouw excuus?

Als je net als coach Nina een drukke agenda hebt kan het vinden van tijd om te trainen soms een behoorlijke opgave zijn! Voor Nina is het een tweede natuur geworden en plant zij dan ook haar training in als onderdeel van haar dagelijkse routine. Maar als je net begint kan het even tijd innemen om hier gewend aan te raken. Een van de eerste dingen die je moet onthouden als je wilt slagen is dat je het een prioriteit moet maken. Het is super makkelijk om je trainingen te cancelen omdat je pas laat klaar bent met werken, je moe voelt of spontaan andere dingen op je pad komen die dag. Maar als je hier aan blijft toegeven lukt het je nooit om je fitness doelen te bereiken! Als je maar echt wilt kan alles, ook jij! Er zijn vele mannen en vrouwen met een gezinsleven en fulltime jobs die dit ook kunnen. Wat is jouw excuus?

Hier zijn 4 manieren om je trainingen te laten passen in een drukke agenda:

1. Sta eerder op:
Yep, je zal je wekker een half uur of een uur eerder dan normaal moeten zetten, waardoor je de mogelijkheid hebt om je workout als eerste te doen in de ochtend. Als je geen vroege vogel bent kan je beginnen met vroeger naar bed gaan, zodat je nog genoeg kan slapen en niet wakker wordt met het gevoel een zombie te zijn. Een andere goede tip is om je workout kleding of spullen alvast klaar te leggen naast je bed. Echt het werkt, geloof ons! Het wordt makkelijker en uiteindelijk wordt het een deel van je ochtendroutine.

2. Plan een snelle workout in:
Als je een half uur of een uur pauze hebt, pak je sneakers en ga voor een korte wandeling of loop een stukje hard. Iets is beter dan helemaal niets doen! Zo pak je niet alleen een snelle workout mee maar is het mentaal nog erg verfrissend ook. Heb je een trap op je werk? Pak deze in plaats van dagelijks de lift. Even naar het toilet? Maak meteen even een aantal squats tijdens je toilet pauze.

3. Laat de auto staan:
In plaats van in de auto te stappen of het openbaar vervoer te pakken om naar je werk te gaan overweeg om te gaan wandelen, hardlopen of pak je fiets. Je bespaart hiermee benzine kosten, niet vast komen te zitten in het verkeer en kan je genieten van de frisse lucht en de bezienswaardigheden op weg naar je werk. Als je te ver weg woont van je werk kan je er ook voor kiezen je auto ergens de parkeren en het laatste stuk te wandelen.

4. Oefening tijdens het kijken naar TV:
Wees een actieve TV-kijker. Laten we eerlijk zijn, er zijn dagen dat het enige wat je doet na het werk is naar huis gaan en kijken naar je favoriete tv-serie omdat je een lange dag heb gehad. Zorg ervoor wanneer je je installeert op de bank om lekker te genieten van de beeldbuis dat je je sneakers aan hebt voor een aantal “reclame” oefening. Wanneer de commercials starten doe jij lekker een aantal push-ups, sit-ups, squats etc. Als je bij elke break iets doet kan dit toch snel oplopen tot bijna 20 minuten bewegen in een uur durende show!
Lukt het jou maar niet om je dagelijkse patronen te doorbreken? Schakel dan Health & Co in om je te coachen naar een gezonder en fitter leven! www.healthenco.nl

  • Deel dit recept: