×
Nieuwsbrief + Gratis E-Book?
Schrijf je nu in!
We are Online Market of organic fruits, vegetables, juices and dried fruits. Visit site for a complete list of exclusive we are stocking.

Usefull links

Contact us

December tips voor een blijvende gezonde lijn

1.Stel het zo lang mogelijk uit om sinterklaas lekkers te eten. Het beste kun je het alleen nemen op de dag dat je sinterklaas viert. Haal voor de avond dat je sinterklaas viert een aantal dingen in huis die je echt lekker vind. Probeer goed te bedenken hoeveel je nodig hebt en koop niet overdreven veel. Je kunt natuurlijk ook zelf allerlei lekkers maken.

2. Laat het in de kast liggen totdat je het werkelijk gaat eten en eet niet stiekem overal al een beetje van. Geniet van iedere hap die je neemt, proef goed en stop met eten als het minder lekker wordt. Door eten en jezelf volproppen heeft geen zin.

3. Eet op de dagen dat je sinterklaasfeest viert gewoon 3 hoofdmaaltijden en zorg ervoor dat je niet uitgehongerd aan gaat vallen op de sinterklaas lekkernijen.

4. Hou de dag na het feest een soort balansdag. Eet dan drie hoofdmaaltijden. Neem een iets kleinere portie dan normaal en kies als tussendoortjes alleen voor fruit.

5. Heb je veel lekkers over? Snijd je chocoladeletters in stukjes en neem dit en de rest van de lekkernijen die over zijn na 5 december mee naar je werk en deel het uit. Je kunt er dan zelf best nog een beetje van eten maar de rest delen met collega’s is beter dan dat alles in je eigen buik verdwijnt. Wil niemand het overige mee naar huis nemen en hebben je collega’s er ook geen zin meer in? Gooi het dan weg, dit is ontzettend zonde maar alles is beter dan dat je het zelf op gaat eten toch? Veel plezier morgen en geniet met mate!

  • Deel dit artikel:

December tips voor een blijvende gezonde lijn

1.Stel het zo lang mogelijk uit om sinterklaas lekkers te eten. Het beste kun je het alleen nemen op de dag dat je sinterklaas viert. Haal voor de avond dat je sinterklaas viert een aantal dingen in huis die je echt lekker vind. Probeer goed te bedenken hoeveel je nodig hebt en koop niet overdreven veel. Je kunt natuurlijk ook zelf allerlei lekkers maken.

2. Laat het in de kast liggen totdat je het werkelijk gaat eten en eet niet stiekem overal al een beetje van. Geniet van iedere hap die je neemt, proef goed en stop met eten als het minder lekker wordt. Door eten en jezelf volproppen heeft geen zin.

3. Eet op de dagen dat je sinterklaasfeest viert gewoon 3 hoofdmaaltijden en zorg ervoor dat je niet uitgehongerd aan gaat vallen op de sinterklaas lekkernijen.

4. Hou de dag na het feest een soort balansdag. Eet dan drie hoofdmaaltijden. Neem een iets kleinere portie dan normaal en kies als tussendoortjes alleen voor fruit.

5. Heb je veel lekkers over? Snijd je chocoladeletters in stukjes en neem dit en de rest van de lekkernijen die over zijn na 5 december mee naar je werk en deel het uit. Je kunt er dan zelf best nog een beetje van eten maar de rest delen met collega’s is beter dan dat alles in je eigen buik verdwijnt. Wil niemand het overige mee naar huis nemen en hebben je collega’s er ook geen zin meer in? Gooi het dan weg, dit is ontzettend zonde maar alles is beter dan dat je het zelf op gaat eten toch? Veel plezier morgen en geniet met mate!

  • Deel dit artikel:

December tips voor een blijvende gezonde lijn

1.Stel het zo lang mogelijk uit om sinterklaas lekkers te eten. Het beste kun je het alleen nemen op de dag dat je sinterklaas viert. Haal voor de avond dat je sinterklaas viert een aantal dingen in huis die je echt lekker vind. Probeer goed te bedenken hoeveel je nodig hebt en koop niet overdreven veel. Je kunt natuurlijk ook zelf allerlei lekkers maken.

2. Laat het in de kast liggen totdat je het werkelijk gaat eten en eet niet stiekem overal al een beetje van. Geniet van iedere hap die je neemt, proef goed en stop met eten als het minder lekker wordt. Door eten en jezelf volproppen heeft geen zin.

3. Eet op de dagen dat je sinterklaasfeest viert gewoon 3 hoofdmaaltijden en zorg ervoor dat je niet uitgehongerd aan gaat vallen op de sinterklaas lekkernijen.

4. Hou de dag na het feest een soort balansdag. Eet dan drie hoofdmaaltijden. Neem een iets kleinere portie dan normaal en kies als tussendoortjes alleen voor fruit.

5. Heb je veel lekkers over? Snijd je chocoladeletters in stukjes en neem dit en de rest van de lekkernijen die over zijn na 5 december mee naar je werk en deel het uit. Je kunt er dan zelf best nog een beetje van eten maar de rest delen met collega’s is beter dan dat alles in je eigen buik verdwijnt. Wil niemand het overige mee naar huis nemen en hebben je collega’s er ook geen zin meer in? Gooi het dan weg, dit is ontzettend zonde maar alles is beter dan dat je het zelf op gaat eten toch? Veel plezier morgen en geniet met mate!

  • Deel dit recept:

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.