×
Nieuwsbrief + Gratis E-Book?
Schrijf je nu in!
We are Online Market of organic fruits, vegetables, juices and dried fruits. Visit site for a complete list of exclusive we are stocking.

Usefull links

Contact us

Blog

De volle 10 weken genoten en elke weging was er weer gewicht af

Die Ron… Wat een weken heb ik met deze man gehad. Bij onze intake was hij nog best sceptisch over wat we allemaal konden gaan bereiken. Vooral omdat hij “alles” ook al eens had geprobeerd. Soms met resultaat, maar dan niet op de lange termijn. Ron had zijn voeding voor de twee weken ervoor opgeschreven en hierdoor kwam het “probleem” duidelijk aan het licht. Veel ongezonde snacks, geen ritme in voeding en te weinig eiwitten. Ook de verhoudingen met de andere voedingsstoffen klopte niet. Teveel calorieën was een samenvatting van het geheel, hierdoor was gewichtsafname bijna onmogelijk.

Ron doet aan CrossFit, net als ik, dus het was des te leuker om te merken hoeveel hij verschil merkte bij zijn workouts. Hoe hij oefeningen kon doen die hij eerst niet (goed) kon. Hiernaast pakte hij elke uitdaging volop aan en hij ging als een raket. We hadden een einddoel gesteld van plus minus 88 kilo, maar heel snel merkte we door de gedrevenheid van Ron dat we zijn “ideale nummer” wel zouden kunnen halen. En dat is gelukt, 85 in the pocket! (en zelfs nog een beetje minder…) Ik denk dat Ron zichzelf heel erg heeft verbaasd. En de mensen om hem heen. Het volhouden van dit voedingspatroon lijkt me voor Ron geen probleem, puur omdat we vanaf het begin af aan gewoon “normaal” zijn blijven eten. Een broodje shoarma op zaterdagavond met de zoon? Natuurlijk! Een biertje in het weekend? Waarom niet?! Zolang je tijdens het behalen van je doelen bij jezelf blijft, is het behouden van je nieuwe “jij” niet meer heel moeilijk. 😉

Super trots op jou Ron! Het was super leuk je zo te zien groeien! (uhh slinken ;-))

“Een bar muscle up doen… dat is leuk! Oefenen, oefenen en oefenen maar het niet redden. Na een gesprek met mijn dwaze vriend werd duidelijk dat het me aan techniek en kracht ontbrak. Ik had niet het idee dat ik snel kracht kon bijwinnen maar ik kon wel gaan afvallen, dan zou ik in verhouding sterker moeten zijn. Inmiddels had ik al van diverse mensen de naam van Nina horen vallen en een “10 weeks challenge”? Nina gebeld en een intakegesprek gehad waarin we mijn doelen gingen bespreken. Daar werd duidelijk dat ik wel wilde afvallen maar geen spiermassa wilde inleveren. Eigenlijk dus alleen omlaag in vetpercentage. Plan gemaakt en mede door het enthousiasme van Nina, afgesproken dat we de week erop gelijk gingen beginnen! Spannend. Wat het voor mij erg leuk maakte was dat ik om de 7-10 dagen een nieuwe uitdaging, qua eten, kreeg van Nina. Piramide eten, carbs cycling,niet meer ontbijten, tussen 12:00 en 20:00 eten, noem maar op. Erg afwisselend en daarom goed vol te houden. Het ene patroon lag me beter dan de ander. Telkens uitgedaagd worden om weer een nieuwe korte challenge aan te gaan. Ik keek echt uit naar onze evaluaties en meet-momenten.

Tijdens CrossFit merkte ik dat ik op alle fronten flink vooruit ging. De gymnastic oefeningen gingen mij veel makkelijker af. Bijvoorbeeld handstand push ups en pull ups. Maar ook conditioneel ging ik vooruit. De mindere kilo’s aan mijn lichaam en de gezonde voeding hebben hier zeker het verschil in gemaakt. Ik oefende continue de bar muscle up. Ik gebruikte hiervoor altijd elastieken en per week kon ik zowat een lichtere elastiek gebruiken en zo kwam ik dichterbij mijn doel! Nina coacht op een leuke ontspannen manier maar zegt je wel waar je uitdagingen liggen. Ik heb nieuwe inzichten gekregen en al mijn vragen werden beantwoord. Dit maakte dat ik van de volle 10 weken heb genoten en elke weging was er weer gewicht af, dit terwijl ik dacht soms niets af te vallen. Ik heb de 10 weeks challenge als erg leuk ervaren en ben me nu beter bewust van goede voeding i.p.v. vulling. De nieuwe challenge kan zijn; clean bulken. Ik ben nog even aan het nadenken of dat mijn volgende stap gaat worden.

P.S. Die bar muscle up kan ik ruiken ”

Ron
25 mei t/m 25 augustus
Leeftijd: 49 jaar
Lengte: 189 cm
Gewicht: 93kg – 84.1kg
Vetpercentage: 23.49% – 18.47%
Heupen: 106 cm – 100.5 cm
Middel: 90.5 cm – 82.5 cm
Borst: 101 cm – 100 cm
Been: 59 cm – 55 cm
Bicep: 33.5 cm – 32 cm

  • Deel dit artikel:

De volle 10 weken genoten en elke weging was er weer gewicht af

Die Ron… Wat een weken heb ik met deze man gehad. Bij onze intake was hij nog best sceptisch over wat we allemaal konden gaan bereiken. Vooral omdat hij “alles” ook al eens had geprobeerd. Soms met resultaat, maar dan niet op de lange termijn. Ron had zijn voeding voor de twee weken ervoor opgeschreven en hierdoor kwam het “probleem” duidelijk aan het licht. Veel ongezonde snacks, geen ritme in voeding en te weinig eiwitten. Ook de verhoudingen met de andere voedingsstoffen klopte niet. Teveel calorieën was een samenvatting van het geheel, hierdoor was gewichtsafname bijna onmogelijk.

Ron doet aan CrossFit, net als ik, dus het was des te leuker om te merken hoeveel hij verschil merkte bij zijn workouts. Hoe hij oefeningen kon doen die hij eerst niet (goed) kon. Hiernaast pakte hij elke uitdaging volop aan en hij ging als een raket. We hadden een einddoel gesteld van plus minus 88 kilo, maar heel snel merkte we door de gedrevenheid van Ron dat we zijn “ideale nummer” wel zouden kunnen halen. En dat is gelukt, 85 in the pocket! (en zelfs nog een beetje minder…) Ik denk dat Ron zichzelf heel erg heeft verbaasd. En de mensen om hem heen. Het volhouden van dit voedingspatroon lijkt me voor Ron geen probleem, puur omdat we vanaf het begin af aan gewoon “normaal” zijn blijven eten. Een broodje shoarma op zaterdagavond met de zoon? Natuurlijk! Een biertje in het weekend? Waarom niet?! Zolang je tijdens het behalen van je doelen bij jezelf blijft, is het behouden van je nieuwe “jij” niet meer heel moeilijk. 😉

Super trots op jou Ron! Het was super leuk je zo te zien groeien! (uhh slinken ;-))

“Een bar muscle up doen… dat is leuk! Oefenen, oefenen en oefenen maar het niet redden. Na een gesprek met mijn dwaze vriend werd duidelijk dat het me aan techniek en kracht ontbrak. Ik had niet het idee dat ik snel kracht kon bijwinnen maar ik kon wel gaan afvallen, dan zou ik in verhouding sterker moeten zijn. Inmiddels had ik al van diverse mensen de naam van Nina horen vallen en een “10 weeks challenge”? Nina gebeld en een intakegesprek gehad waarin we mijn doelen gingen bespreken. Daar werd duidelijk dat ik wel wilde afvallen maar geen spiermassa wilde inleveren. Eigenlijk dus alleen omlaag in vetpercentage. Plan gemaakt en mede door het enthousiasme van Nina, afgesproken dat we de week erop gelijk gingen beginnen! Spannend. Wat het voor mij erg leuk maakte was dat ik om de 7-10 dagen een nieuwe uitdaging, qua eten, kreeg van Nina. Piramide eten, carbs cycling,niet meer ontbijten, tussen 12:00 en 20:00 eten, noem maar op. Erg afwisselend en daarom goed vol te houden. Het ene patroon lag me beter dan de ander. Telkens uitgedaagd worden om weer een nieuwe korte challenge aan te gaan. Ik keek echt uit naar onze evaluaties en meet-momenten.

Tijdens CrossFit merkte ik dat ik op alle fronten flink vooruit ging. De gymnastic oefeningen gingen mij veel makkelijker af. Bijvoorbeeld handstand push ups en pull ups. Maar ook conditioneel ging ik vooruit. De mindere kilo’s aan mijn lichaam en de gezonde voeding hebben hier zeker het verschil in gemaakt. Ik oefende continue de bar muscle up. Ik gebruikte hiervoor altijd elastieken en per week kon ik zowat een lichtere elastiek gebruiken en zo kwam ik dichterbij mijn doel! Nina coacht op een leuke ontspannen manier maar zegt je wel waar je uitdagingen liggen. Ik heb nieuwe inzichten gekregen en al mijn vragen werden beantwoord. Dit maakte dat ik van de volle 10 weken heb genoten en elke weging was er weer gewicht af, dit terwijl ik dacht soms niets af te vallen. Ik heb de 10 weeks challenge als erg leuk ervaren en ben me nu beter bewust van goede voeding i.p.v. vulling. De nieuwe challenge kan zijn; clean bulken. Ik ben nog even aan het nadenken of dat mijn volgende stap gaat worden.

P.S. Die bar muscle up kan ik ruiken ”

Ron
25 mei t/m 25 augustus
Leeftijd: 49 jaar
Lengte: 189 cm
Gewicht: 93kg – 84.1kg
Vetpercentage: 23.49% – 18.47%
Heupen: 106 cm – 100.5 cm
Middel: 90.5 cm – 82.5 cm
Borst: 101 cm – 100 cm
Been: 59 cm – 55 cm
Bicep: 33.5 cm – 32 cm

  • Deel dit artikel:

De volle 10 weken genoten en elke weging was er weer gewicht af

Die Ron… Wat een weken heb ik met deze man gehad. Bij onze intake was hij nog best sceptisch over wat we allemaal konden gaan bereiken. Vooral omdat hij “alles” ook al eens had geprobeerd. Soms met resultaat, maar dan niet op de lange termijn. Ron had zijn voeding voor de twee weken ervoor opgeschreven en hierdoor kwam het “probleem” duidelijk aan het licht. Veel ongezonde snacks, geen ritme in voeding en te weinig eiwitten. Ook de verhoudingen met de andere voedingsstoffen klopte niet. Teveel calorieën was een samenvatting van het geheel, hierdoor was gewichtsafname bijna onmogelijk.

Ron doet aan CrossFit, net als ik, dus het was des te leuker om te merken hoeveel hij verschil merkte bij zijn workouts. Hoe hij oefeningen kon doen die hij eerst niet (goed) kon. Hiernaast pakte hij elke uitdaging volop aan en hij ging als een raket. We hadden een einddoel gesteld van plus minus 88 kilo, maar heel snel merkte we door de gedrevenheid van Ron dat we zijn “ideale nummer” wel zouden kunnen halen. En dat is gelukt, 85 in the pocket! (en zelfs nog een beetje minder…) Ik denk dat Ron zichzelf heel erg heeft verbaasd. En de mensen om hem heen. Het volhouden van dit voedingspatroon lijkt me voor Ron geen probleem, puur omdat we vanaf het begin af aan gewoon “normaal” zijn blijven eten. Een broodje shoarma op zaterdagavond met de zoon? Natuurlijk! Een biertje in het weekend? Waarom niet?! Zolang je tijdens het behalen van je doelen bij jezelf blijft, is het behouden van je nieuwe “jij” niet meer heel moeilijk. 😉

Super trots op jou Ron! Het was super leuk je zo te zien groeien! (uhh slinken ;-))

“Een bar muscle up doen… dat is leuk! Oefenen, oefenen en oefenen maar het niet redden. Na een gesprek met mijn dwaze vriend werd duidelijk dat het me aan techniek en kracht ontbrak. Ik had niet het idee dat ik snel kracht kon bijwinnen maar ik kon wel gaan afvallen, dan zou ik in verhouding sterker moeten zijn. Inmiddels had ik al van diverse mensen de naam van Nina horen vallen en een “10 weeks challenge”? Nina gebeld en een intakegesprek gehad waarin we mijn doelen gingen bespreken. Daar werd duidelijk dat ik wel wilde afvallen maar geen spiermassa wilde inleveren. Eigenlijk dus alleen omlaag in vetpercentage. Plan gemaakt en mede door het enthousiasme van Nina, afgesproken dat we de week erop gelijk gingen beginnen! Spannend. Wat het voor mij erg leuk maakte was dat ik om de 7-10 dagen een nieuwe uitdaging, qua eten, kreeg van Nina. Piramide eten, carbs cycling,niet meer ontbijten, tussen 12:00 en 20:00 eten, noem maar op. Erg afwisselend en daarom goed vol te houden. Het ene patroon lag me beter dan de ander. Telkens uitgedaagd worden om weer een nieuwe korte challenge aan te gaan. Ik keek echt uit naar onze evaluaties en meet-momenten.

Tijdens CrossFit merkte ik dat ik op alle fronten flink vooruit ging. De gymnastic oefeningen gingen mij veel makkelijker af. Bijvoorbeeld handstand push ups en pull ups. Maar ook conditioneel ging ik vooruit. De mindere kilo’s aan mijn lichaam en de gezonde voeding hebben hier zeker het verschil in gemaakt. Ik oefende continue de bar muscle up. Ik gebruikte hiervoor altijd elastieken en per week kon ik zowat een lichtere elastiek gebruiken en zo kwam ik dichterbij mijn doel! Nina coacht op een leuke ontspannen manier maar zegt je wel waar je uitdagingen liggen. Ik heb nieuwe inzichten gekregen en al mijn vragen werden beantwoord. Dit maakte dat ik van de volle 10 weken heb genoten en elke weging was er weer gewicht af, dit terwijl ik dacht soms niets af te vallen. Ik heb de 10 weeks challenge als erg leuk ervaren en ben me nu beter bewust van goede voeding i.p.v. vulling. De nieuwe challenge kan zijn; clean bulken. Ik ben nog even aan het nadenken of dat mijn volgende stap gaat worden.

P.S. Die bar muscle up kan ik ruiken ”

Ron
25 mei t/m 25 augustus
Leeftijd: 49 jaar
Lengte: 189 cm
Gewicht: 93kg – 84.1kg
Vetpercentage: 23.49% – 18.47%
Heupen: 106 cm – 100.5 cm
Middel: 90.5 cm – 82.5 cm
Borst: 101 cm – 100 cm
Been: 59 cm – 55 cm
Bicep: 33.5 cm – 32 cm

  • Deel dit recept:

Reageer op dit artikel

  Subscribe  
Abonneren op