×
Nieuwsbrief + Gratis E-Book?
Schrijf je nu in!
We are Online Market of organic fruits, vegetables, juices and dried fruits. Visit site for a complete list of exclusive we are stocking.

Usefull links

Contact us

Blog

Je kan sporten wat je wilt, maar zonder goede voeding ben je nergens!

Als iemand zich aanmeldt voor de challenge door het zien van andermans resultaten, kan ik niet wachten om ook diegene trots te laten zijn op eigen progressie foto’s. Toen ze aan mij vertelde wat ze zoal at, werd het duidelijk dat er wel een beetje werd nagedacht over voeding, maar niet zo goed over de hoeveelheden en voedingsstoffen. Van trainingskampen naar marathons en CrossFit trainingen, daar ging ze al voor de volle 100% in. Zo ook met de nieuwe manier van eten die ik haar meegaf. Deze twee in combinatie zorgde voor een bijzonder mooi resultaat. Zowel op uiterlijk vertoon, maar ook hoe ze zich van binnen voelde. Daarnaast gingen haar sportprestaties ook nog flink vooruit. Voor mij als coach is het getal op de weegschaal niet belangrijk. Het gaat er mij om hoe iemand zich mentaal ontwikkeld, gezonde voeding als prioriteit gaat zien en zich gelukkiger gaat voelen in zijn of haar vel.

Mega trots ben ik weer!!!
“Na het zien van de vóór en ná-foto’s kon ik niet geloven dat het óók mij gelukt was om een resultaat boeken zoals de vele andere die ik al voorbij heb zien komen op blog van Health en Co. Het werkt dus echt! Anders eten en misschien wel meer dan dat ik hiervoor deed heeft mij geholpen om mijn eerste doel te bereiken, vet verminderen maar wel spierkracht behouden!
Nadat Nina en Josca bij Crossfit Westenwind vertelden over voeding en wat het kan bijdragen aan je sportprestaties ben ik meteen bij Nina langs gegaan. Ik realiseerde mij dat ik nog zoveel uur kan trainen maar als de basis niet op orde is dan blijf je zwemmen tegen de stroming in. Ik kwam erachter dat ik te eenzijdig at en de verkeerde ‘gezonde’ keuzes maakte op 1 dag. Tijdens de foodchallenge is alles voorbij gekomen: ben ik op trainingskamp geweest waarin ik maximale inspanning vroeg van mijn lichaam en mijn keuzes moest maken van het aangeboden eten in het hotel tot een 5-weekse hooidrukte op mijn werk waarin ik 24/7 gewerkt heb en veel moest bellen en achter de laptop heb gezeten. Boodschappen en mijn trainingen kunnen doen, werden een ware uitdaging. Door de foodchallenge wist ik nu wel dat ik moest blijven eten, dus als ik de supermarkt door sjeesde pakte ik nu een beker Skyr als lunch in plaats van een kant-en-klaar broodje kip-kerrie.

Door Nina weet ik nu goed welke keuzes ik maak bijvoorbeeld tijdens een etentje. En dat het belangrijk is om goed te blijven eten wanneer je veel van je lichaam vraagt zowel mentaal als fysiek met een goede basis kan je alles aan! En nu…de vakantieperiode komt er aan, lekker trainen van voor het EK halve Triathlon in Wiesbaden en over een maand ga ik weer bij Nina langs voor een coachgesprek: checken of mijn vetpercentage nog in lijn ligt en past mijn voeding nog bij mijn trainingsarbeid.”

Leeftijd: 36 jaar
Lengte: 184
Gewicht: 88.6kg – 81.6kg
Vetpercentage: 27.21% – 22.65%
Centimeters
Heupen: 116.5 cm – 112.5 cm
Middel: 77.5 cm – 71 cm
Borst: 84 cm – 77 cm
Been: 63.5 cm – 62 cm
Bicep: 31 cm – 30 cm

  • Deel dit artikel:

Je kan sporten wat je wilt, maar zonder goede voeding ben je nergens!

Als iemand zich aanmeldt voor de challenge door het zien van andermans resultaten, kan ik niet wachten om ook diegene trots te laten zijn op eigen progressie foto’s. Toen ze aan mij vertelde wat ze zoal at, werd het duidelijk dat er wel een beetje werd nagedacht over voeding, maar niet zo goed over de hoeveelheden en voedingsstoffen. Van trainingskampen naar marathons en CrossFit trainingen, daar ging ze al voor de volle 100% in. Zo ook met de nieuwe manier van eten die ik haar meegaf. Deze twee in combinatie zorgde voor een bijzonder mooi resultaat. Zowel op uiterlijk vertoon, maar ook hoe ze zich van binnen voelde. Daarnaast gingen haar sportprestaties ook nog flink vooruit. Voor mij als coach is het getal op de weegschaal niet belangrijk. Het gaat er mij om hoe iemand zich mentaal ontwikkeld, gezonde voeding als prioriteit gaat zien en zich gelukkiger gaat voelen in zijn of haar vel.

Mega trots ben ik weer!!!
“Na het zien van de vóór en ná-foto’s kon ik niet geloven dat het óók mij gelukt was om een resultaat boeken zoals de vele andere die ik al voorbij heb zien komen op blog van Health en Co. Het werkt dus echt! Anders eten en misschien wel meer dan dat ik hiervoor deed heeft mij geholpen om mijn eerste doel te bereiken, vet verminderen maar wel spierkracht behouden!
Nadat Nina en Josca bij Crossfit Westenwind vertelden over voeding en wat het kan bijdragen aan je sportprestaties ben ik meteen bij Nina langs gegaan. Ik realiseerde mij dat ik nog zoveel uur kan trainen maar als de basis niet op orde is dan blijf je zwemmen tegen de stroming in. Ik kwam erachter dat ik te eenzijdig at en de verkeerde ‘gezonde’ keuzes maakte op 1 dag. Tijdens de foodchallenge is alles voorbij gekomen: ben ik op trainingskamp geweest waarin ik maximale inspanning vroeg van mijn lichaam en mijn keuzes moest maken van het aangeboden eten in het hotel tot een 5-weekse hooidrukte op mijn werk waarin ik 24/7 gewerkt heb en veel moest bellen en achter de laptop heb gezeten. Boodschappen en mijn trainingen kunnen doen, werden een ware uitdaging. Door de foodchallenge wist ik nu wel dat ik moest blijven eten, dus als ik de supermarkt door sjeesde pakte ik nu een beker Skyr als lunch in plaats van een kant-en-klaar broodje kip-kerrie.

Door Nina weet ik nu goed welke keuzes ik maak bijvoorbeeld tijdens een etentje. En dat het belangrijk is om goed te blijven eten wanneer je veel van je lichaam vraagt zowel mentaal als fysiek met een goede basis kan je alles aan! En nu…de vakantieperiode komt er aan, lekker trainen van voor het EK halve Triathlon in Wiesbaden en over een maand ga ik weer bij Nina langs voor een coachgesprek: checken of mijn vetpercentage nog in lijn ligt en past mijn voeding nog bij mijn trainingsarbeid.”

Leeftijd: 36 jaar
Lengte: 184
Gewicht: 88.6kg – 81.6kg
Vetpercentage: 27.21% – 22.65%
Centimeters
Heupen: 116.5 cm – 112.5 cm
Middel: 77.5 cm – 71 cm
Borst: 84 cm – 77 cm
Been: 63.5 cm – 62 cm
Bicep: 31 cm – 30 cm

  • Deel dit artikel:

Je kan sporten wat je wilt, maar zonder goede voeding ben je nergens!

Als iemand zich aanmeldt voor de challenge door het zien van andermans resultaten, kan ik niet wachten om ook diegene trots te laten zijn op eigen progressie foto’s. Toen ze aan mij vertelde wat ze zoal at, werd het duidelijk dat er wel een beetje werd nagedacht over voeding, maar niet zo goed over de hoeveelheden en voedingsstoffen. Van trainingskampen naar marathons en CrossFit trainingen, daar ging ze al voor de volle 100% in. Zo ook met de nieuwe manier van eten die ik haar meegaf. Deze twee in combinatie zorgde voor een bijzonder mooi resultaat. Zowel op uiterlijk vertoon, maar ook hoe ze zich van binnen voelde. Daarnaast gingen haar sportprestaties ook nog flink vooruit. Voor mij als coach is het getal op de weegschaal niet belangrijk. Het gaat er mij om hoe iemand zich mentaal ontwikkeld, gezonde voeding als prioriteit gaat zien en zich gelukkiger gaat voelen in zijn of haar vel.

Mega trots ben ik weer!!!
“Na het zien van de vóór en ná-foto’s kon ik niet geloven dat het óók mij gelukt was om een resultaat boeken zoals de vele andere die ik al voorbij heb zien komen op blog van Health en Co. Het werkt dus echt! Anders eten en misschien wel meer dan dat ik hiervoor deed heeft mij geholpen om mijn eerste doel te bereiken, vet verminderen maar wel spierkracht behouden!
Nadat Nina en Josca bij Crossfit Westenwind vertelden over voeding en wat het kan bijdragen aan je sportprestaties ben ik meteen bij Nina langs gegaan. Ik realiseerde mij dat ik nog zoveel uur kan trainen maar als de basis niet op orde is dan blijf je zwemmen tegen de stroming in. Ik kwam erachter dat ik te eenzijdig at en de verkeerde ‘gezonde’ keuzes maakte op 1 dag. Tijdens de foodchallenge is alles voorbij gekomen: ben ik op trainingskamp geweest waarin ik maximale inspanning vroeg van mijn lichaam en mijn keuzes moest maken van het aangeboden eten in het hotel tot een 5-weekse hooidrukte op mijn werk waarin ik 24/7 gewerkt heb en veel moest bellen en achter de laptop heb gezeten. Boodschappen en mijn trainingen kunnen doen, werden een ware uitdaging. Door de foodchallenge wist ik nu wel dat ik moest blijven eten, dus als ik de supermarkt door sjeesde pakte ik nu een beker Skyr als lunch in plaats van een kant-en-klaar broodje kip-kerrie.

Door Nina weet ik nu goed welke keuzes ik maak bijvoorbeeld tijdens een etentje. En dat het belangrijk is om goed te blijven eten wanneer je veel van je lichaam vraagt zowel mentaal als fysiek met een goede basis kan je alles aan! En nu…de vakantieperiode komt er aan, lekker trainen van voor het EK halve Triathlon in Wiesbaden en over een maand ga ik weer bij Nina langs voor een coachgesprek: checken of mijn vetpercentage nog in lijn ligt en past mijn voeding nog bij mijn trainingsarbeid.”

Leeftijd: 36 jaar
Lengte: 184
Gewicht: 88.6kg – 81.6kg
Vetpercentage: 27.21% – 22.65%
Centimeters
Heupen: 116.5 cm – 112.5 cm
Middel: 77.5 cm – 71 cm
Borst: 84 cm – 77 cm
Been: 63.5 cm – 62 cm
Bicep: 31 cm – 30 cm

  • Deel dit recept:

Reageer op dit artikel

  Subscribe  
Abonneren op