×
Nieuwsbrief + Gratis E-Book?
Schrijf je nu in!
We are Online Market of organic fruits, vegetables, juices and dried fruits. Visit site for a complete list of exclusive we are stocking.

Usefull links

Contact us

Blog

Ik ga zeker me best doen dit zo vol te houden!

“3 maanden geleden ben ik naar Nina gegaan, niet omdat ik niet wist wat gezond eten was maar omdat ik wat droger wilde worden en ik niet precies wist hoe ik dat moest aanpakken. Zelf at ik op dat moment volgens de methode dat ik mijn koolhydraten gescheiden at van mijn eiwitten en vetten waardoor ik maar 1x per dag fruit at en verder mijn koolhydraten dus alleen uit groentes haalde, in het weekend deed ik dit niet omdat ik dacht dat dat niet nodig was als ik 6 dagen “goed” at. Maar te weinig koolhydraten eten door de weeks en 1 dag veel te veel eten en meestal ongezond werkt natuurlijk niet.

Na de eerste x bij Nina langs te zijn geweest om te meten en wegen kreeg ik een schema mee naar huis waarbij ik juist veel meer moest gaan eten met super veel koolhydraten en dat ik echt alles moest bijhouden ook in het weekend! Ik heb me wel even afgevraagd of dit wel een goed idee was maar ben het toch maar gaan bijhouden en precies gaan doen wat moest, gelukkig mocht ik wel zelf kiezen wat ik at als ik maar de juiste aantal koolhydraten, eiwitten, vetten haalde per dag. De producten die ik at waren eigenlijk wel al goed en met hier en daar nog wat tips en extra recepten die ik kon testen kwam ik er prima uit.

Elke 2 weken ging ik meten en wegen en hebben we verschillende methodes getest (6x per dag eten, verschil in rust/trainingsdagen, carb cycling, intermitted fasting, en verschillende verhoudingen qua macro’s) gewoon om te kijken wat bij mij werkte maar vooral ook wat ik fijn vond. Er waren dagen die ik makkelijk haalde maar ook dagen waarbij ik bleef rekenen omdat het opeens weer iets totaal anders moest zijn, ik vond het wel erg interessant om te zien wat bepaalde methodes doen met je lichaam maar ook met hoe je je voelt en er zo achter te komen wat voor jou wel en niet werkt. Het belangrijkste wat ik van Nina geleerd heb is dat ik eigenlijk al best wel wist wat gezonde voeding was maar dat als je dat niet in de juiste verhouding eet en niet consequent bent het nog geen zin heeft. Voor mij werkt het het beste om gewoon 6x per dag te eten, en op vaste tijden. Ik eet mijn koolhydraten, eiwitten en vetten gewoon weer door elkaar maar zorg er wel voor dat ik aan het einde van elke dag met alles op de juiste percentages uitkom. Ook in het weekend hou ik het nu bij al ben ik dan wel iets makkelijker.

Thnx voor je hulp Nina, ik ga zeker me best doen dit zo vol te houden!”

Resultaten
Periode 2 februari t/m 10 april
Gewicht: 68.9kg – 65kg
Vetpercentage: 27.40% – 23.67%
Centimeters
Heupen: 98.5 cm – 96 cm
Middel: 69.5 cm – 66 cm
Borst: 75.5 cm – 72 cm
Been: 57.5 cm – 56 cm
Bicep: 30 cm – 28.5 cm

  • Deel dit artikel:

Ik ga zeker me best doen dit zo vol te houden!

“3 maanden geleden ben ik naar Nina gegaan, niet omdat ik niet wist wat gezond eten was maar omdat ik wat droger wilde worden en ik niet precies wist hoe ik dat moest aanpakken. Zelf at ik op dat moment volgens de methode dat ik mijn koolhydraten gescheiden at van mijn eiwitten en vetten waardoor ik maar 1x per dag fruit at en verder mijn koolhydraten dus alleen uit groentes haalde, in het weekend deed ik dit niet omdat ik dacht dat dat niet nodig was als ik 6 dagen “goed” at. Maar te weinig koolhydraten eten door de weeks en 1 dag veel te veel eten en meestal ongezond werkt natuurlijk niet.

Na de eerste x bij Nina langs te zijn geweest om te meten en wegen kreeg ik een schema mee naar huis waarbij ik juist veel meer moest gaan eten met super veel koolhydraten en dat ik echt alles moest bijhouden ook in het weekend! Ik heb me wel even afgevraagd of dit wel een goed idee was maar ben het toch maar gaan bijhouden en precies gaan doen wat moest, gelukkig mocht ik wel zelf kiezen wat ik at als ik maar de juiste aantal koolhydraten, eiwitten, vetten haalde per dag. De producten die ik at waren eigenlijk wel al goed en met hier en daar nog wat tips en extra recepten die ik kon testen kwam ik er prima uit.

Elke 2 weken ging ik meten en wegen en hebben we verschillende methodes getest (6x per dag eten, verschil in rust/trainingsdagen, carb cycling, intermitted fasting, en verschillende verhoudingen qua macro’s) gewoon om te kijken wat bij mij werkte maar vooral ook wat ik fijn vond. Er waren dagen die ik makkelijk haalde maar ook dagen waarbij ik bleef rekenen omdat het opeens weer iets totaal anders moest zijn, ik vond het wel erg interessant om te zien wat bepaalde methodes doen met je lichaam maar ook met hoe je je voelt en er zo achter te komen wat voor jou wel en niet werkt. Het belangrijkste wat ik van Nina geleerd heb is dat ik eigenlijk al best wel wist wat gezonde voeding was maar dat als je dat niet in de juiste verhouding eet en niet consequent bent het nog geen zin heeft. Voor mij werkt het het beste om gewoon 6x per dag te eten, en op vaste tijden. Ik eet mijn koolhydraten, eiwitten en vetten gewoon weer door elkaar maar zorg er wel voor dat ik aan het einde van elke dag met alles op de juiste percentages uitkom. Ook in het weekend hou ik het nu bij al ben ik dan wel iets makkelijker.

Thnx voor je hulp Nina, ik ga zeker me best doen dit zo vol te houden!”

Resultaten
Periode 2 februari t/m 10 april
Gewicht: 68.9kg – 65kg
Vetpercentage: 27.40% – 23.67%
Centimeters
Heupen: 98.5 cm – 96 cm
Middel: 69.5 cm – 66 cm
Borst: 75.5 cm – 72 cm
Been: 57.5 cm – 56 cm
Bicep: 30 cm – 28.5 cm

  • Deel dit artikel:

Ik ga zeker me best doen dit zo vol te houden!

“3 maanden geleden ben ik naar Nina gegaan, niet omdat ik niet wist wat gezond eten was maar omdat ik wat droger wilde worden en ik niet precies wist hoe ik dat moest aanpakken. Zelf at ik op dat moment volgens de methode dat ik mijn koolhydraten gescheiden at van mijn eiwitten en vetten waardoor ik maar 1x per dag fruit at en verder mijn koolhydraten dus alleen uit groentes haalde, in het weekend deed ik dit niet omdat ik dacht dat dat niet nodig was als ik 6 dagen “goed” at. Maar te weinig koolhydraten eten door de weeks en 1 dag veel te veel eten en meestal ongezond werkt natuurlijk niet.

Na de eerste x bij Nina langs te zijn geweest om te meten en wegen kreeg ik een schema mee naar huis waarbij ik juist veel meer moest gaan eten met super veel koolhydraten en dat ik echt alles moest bijhouden ook in het weekend! Ik heb me wel even afgevraagd of dit wel een goed idee was maar ben het toch maar gaan bijhouden en precies gaan doen wat moest, gelukkig mocht ik wel zelf kiezen wat ik at als ik maar de juiste aantal koolhydraten, eiwitten, vetten haalde per dag. De producten die ik at waren eigenlijk wel al goed en met hier en daar nog wat tips en extra recepten die ik kon testen kwam ik er prima uit.

Elke 2 weken ging ik meten en wegen en hebben we verschillende methodes getest (6x per dag eten, verschil in rust/trainingsdagen, carb cycling, intermitted fasting, en verschillende verhoudingen qua macro’s) gewoon om te kijken wat bij mij werkte maar vooral ook wat ik fijn vond. Er waren dagen die ik makkelijk haalde maar ook dagen waarbij ik bleef rekenen omdat het opeens weer iets totaal anders moest zijn, ik vond het wel erg interessant om te zien wat bepaalde methodes doen met je lichaam maar ook met hoe je je voelt en er zo achter te komen wat voor jou wel en niet werkt. Het belangrijkste wat ik van Nina geleerd heb is dat ik eigenlijk al best wel wist wat gezonde voeding was maar dat als je dat niet in de juiste verhouding eet en niet consequent bent het nog geen zin heeft. Voor mij werkt het het beste om gewoon 6x per dag te eten, en op vaste tijden. Ik eet mijn koolhydraten, eiwitten en vetten gewoon weer door elkaar maar zorg er wel voor dat ik aan het einde van elke dag met alles op de juiste percentages uitkom. Ook in het weekend hou ik het nu bij al ben ik dan wel iets makkelijker.

Thnx voor je hulp Nina, ik ga zeker me best doen dit zo vol te houden!”

Resultaten
Periode 2 februari t/m 10 april
Gewicht: 68.9kg – 65kg
Vetpercentage: 27.40% – 23.67%
Centimeters
Heupen: 98.5 cm – 96 cm
Middel: 69.5 cm – 66 cm
Borst: 75.5 cm – 72 cm
Been: 57.5 cm – 56 cm
Bicep: 30 cm – 28.5 cm

  • Deel dit recept: