×
Nieuwsbrief + Gratis E-Book?
Schrijf je nu in!
We are Online Market of organic fruits, vegetables, juices and dried fruits. Visit site for a complete list of exclusive we are stocking.

Usefull links

Contact us

Blog

Hoe voed jij je?

Omdat het niet per se gaat om alleen maar gewicht verliezen of aankomen. Maar om een avontuur die je mentaal en fysiek met jezelf aangaat. Het was voor mij als coach super leerzaam en motiverend om Ilse te begeleiden. Het alles-of-niets principe heeft te maken met perfectionisme en controle, het stukje waar ik als coach, ook mijn zwakheden heb liggen. Het was dus ontzettend leuk om met Ilse wat persoonlijker te worden en elkaar tips en trucs te kunnen geven mbt dit stukje van de challenge. Al met al ben ik super trots en gaat ze jullie allemaal versteld doen staan deze zomer. 😉

“Trainen doe ik al jaren. Krachttraining wissel ik af met cardio/hardlopen, ik gooi er zo nu en dan ‘een klasje’ tegenaan en/of ga zwemmen. Aan motivatie geen gebrek, sporten maakt mijn hoofd leeg. Mijn valkuil was en is voeding. Voeding is altijd mijn vriend en vijand geweest en ik ‘gebruikte’ het op verkeerde wijze. Mbt voeding was er altijd of totale controle of volledig losgaan. Er was weinig grijs gebied. Na zelf een lange weg te hebben afgelegd wilde ik mbt mijn training en voeding, met Nina eindelijk eens de puntjes op de i zetten: ‘Hoe voed ik mijzelf nu ècht en op een juiste manier? Wat en hoeveel heeft mijn lichaam nodig?’ Samen hebben we een ontzettend mooi en (wederzijds) leerzaam traject doorlopen – en wat ben ik mentaal (en lichamelijk) ‘gegroeid’! Superbedankt Nien, voor de uitdaging, voor het sparren, voor het vertrouwen en geloof #thisprogressaintoveryet”

Ilse
Meetresultaten:
Lengte: 164 cm
Gewicht: 57.5 kg | 55.5 kg
Vetpercentage: 20.37% – 16.97% (jackson pollock)
Borst: 69.5 cm | 64.5 cm
Taille: 63.5 cm | 60 cm
Heupen: 94 cm | 91 cm
Bicep: 26 cm | 27 cm
Bovenbeen: 54.5 cm | 54 cm

  • Deel dit artikel:

Hoe voed jij je?

Omdat het niet per se gaat om alleen maar gewicht verliezen of aankomen. Maar om een avontuur die je mentaal en fysiek met jezelf aangaat. Het was voor mij als coach super leerzaam en motiverend om Ilse te begeleiden. Het alles-of-niets principe heeft te maken met perfectionisme en controle, het stukje waar ik als coach, ook mijn zwakheden heb liggen. Het was dus ontzettend leuk om met Ilse wat persoonlijker te worden en elkaar tips en trucs te kunnen geven mbt dit stukje van de challenge. Al met al ben ik super trots en gaat ze jullie allemaal versteld doen staan deze zomer. 😉

“Trainen doe ik al jaren. Krachttraining wissel ik af met cardio/hardlopen, ik gooi er zo nu en dan ‘een klasje’ tegenaan en/of ga zwemmen. Aan motivatie geen gebrek, sporten maakt mijn hoofd leeg. Mijn valkuil was en is voeding. Voeding is altijd mijn vriend en vijand geweest en ik ‘gebruikte’ het op verkeerde wijze. Mbt voeding was er altijd of totale controle of volledig losgaan. Er was weinig grijs gebied. Na zelf een lange weg te hebben afgelegd wilde ik mbt mijn training en voeding, met Nina eindelijk eens de puntjes op de i zetten: ‘Hoe voed ik mijzelf nu ècht en op een juiste manier? Wat en hoeveel heeft mijn lichaam nodig?’ Samen hebben we een ontzettend mooi en (wederzijds) leerzaam traject doorlopen – en wat ben ik mentaal (en lichamelijk) ‘gegroeid’! Superbedankt Nien, voor de uitdaging, voor het sparren, voor het vertrouwen en geloof #thisprogressaintoveryet”

Ilse
Meetresultaten:
Lengte: 164 cm
Gewicht: 57.5 kg | 55.5 kg
Vetpercentage: 20.37% – 16.97% (jackson pollock)
Borst: 69.5 cm | 64.5 cm
Taille: 63.5 cm | 60 cm
Heupen: 94 cm | 91 cm
Bicep: 26 cm | 27 cm
Bovenbeen: 54.5 cm | 54 cm

  • Deel dit artikel:

Hoe voed jij je?

Omdat het niet per se gaat om alleen maar gewicht verliezen of aankomen. Maar om een avontuur die je mentaal en fysiek met jezelf aangaat. Het was voor mij als coach super leerzaam en motiverend om Ilse te begeleiden. Het alles-of-niets principe heeft te maken met perfectionisme en controle, het stukje waar ik als coach, ook mijn zwakheden heb liggen. Het was dus ontzettend leuk om met Ilse wat persoonlijker te worden en elkaar tips en trucs te kunnen geven mbt dit stukje van de challenge. Al met al ben ik super trots en gaat ze jullie allemaal versteld doen staan deze zomer. 😉

“Trainen doe ik al jaren. Krachttraining wissel ik af met cardio/hardlopen, ik gooi er zo nu en dan ‘een klasje’ tegenaan en/of ga zwemmen. Aan motivatie geen gebrek, sporten maakt mijn hoofd leeg. Mijn valkuil was en is voeding. Voeding is altijd mijn vriend en vijand geweest en ik ‘gebruikte’ het op verkeerde wijze. Mbt voeding was er altijd of totale controle of volledig losgaan. Er was weinig grijs gebied. Na zelf een lange weg te hebben afgelegd wilde ik mbt mijn training en voeding, met Nina eindelijk eens de puntjes op de i zetten: ‘Hoe voed ik mijzelf nu ècht en op een juiste manier? Wat en hoeveel heeft mijn lichaam nodig?’ Samen hebben we een ontzettend mooi en (wederzijds) leerzaam traject doorlopen – en wat ben ik mentaal (en lichamelijk) ‘gegroeid’! Superbedankt Nien, voor de uitdaging, voor het sparren, voor het vertrouwen en geloof #thisprogressaintoveryet”

Ilse
Meetresultaten:
Lengte: 164 cm
Gewicht: 57.5 kg | 55.5 kg
Vetpercentage: 20.37% – 16.97% (jackson pollock)
Borst: 69.5 cm | 64.5 cm
Taille: 63.5 cm | 60 cm
Heupen: 94 cm | 91 cm
Bicep: 26 cm | 27 cm
Bovenbeen: 54.5 cm | 54 cm

  • Deel dit recept:

Reageer op dit artikel

  Subscribe  
Abonneren op